jueves, 19 de diciembre de 2013

El projecte s'acaba, s'acaba el trimestre!

Nadal és temps de retrobaments i celebracions amb les persones que més estimem. Desitjem que també sigui de reflexió, de pau i de solidaritat per a tothom, per aconseguir un any nou ple de benaurances.


Que l’any nou 2014 sigui venturós per a tothom!




Grup 1:

Alejandro, Bernat, Adrià i Jordi H.

Twits:

Quico Pujol: El Patufet era més que l'escola, era on vem aprendre a conèixer tot el que ens envolta i ens va fer ser com som.



Montse Tormo: l'escola Patufet i jo hem fet camí junts durant 43 anys llargs, per tant sempre ha tingut un lloc a la meva vida.



Queco Novell: El Patufet es on fas les teves primeres amistats algunes de les quals perduren.





Grup 4:

Àlex, Yuting, Gerard i Carla.

Twits:

Esperança Gallés: La meva segona casa i segona família, sempre he viscut molt a prop, des d'adolecent fins l'edat adulta. L'estimo molt. Sòc mare d'exalumnes, mare de professora i germana d'exalumnes. He sigut professora d'una germana i d'una filla.

Maria Rosa: La meva vida i també part de la meva història perquè la família traballa a l'escola.




Grup3:

Paula, Guillem, Pau P., David i Jordi Mancera.


Twits:

1-Patricia Planas:
    És la millor escola del
    món.

2-Roger Martín:
    L' escola Patufet és molt
    familiar, on t' ensenyen
    molt bona educació.

3-Manuel Forcano:
    L' escola Patufet és la 
    memòria feliç.
    







1 comentario: